نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اشد مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده درس عبرتی برای دشمنان باشد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۴۶۷۶
اشد مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده درس عبرتی برای دشمنان باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: عمل رذیلانه ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران نشان از درماندگی دشمن است و باید با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد شود تا درس‌ عبرتی برای سایر دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه ابراز داشت: راه شهید فخری زاده ادامه دارد و اقدام های سخیف دشمن تنها جوانان نخبه ایرانی را مصمم‌تر و ثابت قدم‌تر می‌کنند.
امام جمعه سمنان افزود: دشمن درصدد ضربه زدن به کشور از طریق شهادت مدیران بزرگ است و دشمنان تاکنون تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کردند و شهادت شهید فخری‌زاده آخرین ترور نخواهد بود و باید هوشیار بود.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث دلخراش و زذیلانه باید از مدیران کشور حراست قوی به عمل آید.
آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: دنیا جنایت دشمنان در شهادت مظلومانه شهید صنعت دفاعی کشور را محکوم کرد.
وی خاطر نشان کرد: اسلام ۱۰۰ درصد با ترور مخالف است و پیامبر اکرم(ص) حتی برای دشمنان نیز اجازه ترور ندادند و همواره برخورد با مجرم برابر با قانون مدنظر دین ما مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: عوامل جنایت شهادت محسن فخری زاده باید شناسایی شوند و با اشد مجازات با آن ها برخورد شود.
وی اظهار داشت: دست های پشت پرده در خارج از کشور در شهادت مظلومانه شهید فخری زاده باید شناسایی و با آن ها برخورد شود تا دشمنان سرجایشان بنشینند.
امام جمعه سمنان گفت: ملت ایران نمی تواند از شهادت مدیر شایسته برتابد و خواستار برخورد و اشد مجازات عوامل ترور مدیر و خدمتگزار عرصه علمی- پژوهشی و دفاعی کشور است.
تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز