آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۸ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۴۷۴۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا ۸ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: با احتساب موارد جدید بستری، شمار بیماران کرونایی به ۱۲۹۲ نفر رسیده است.

به گزارش برنا، جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی و در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۹ نفر از بیماران بدحال نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند، ادامه داد: همچنان بیشترین آمار بستری‌ها در شهرهای ارومیه با ۶۸، خوی ۳۶ و بوکان با ۱۴ مبتلای جدید است.

آقازاده با بیان اینکه محدویت‌های شغلی و هوشمند درروند نزولی آمار مبتلایان و جان باختگان مؤثر بوده است، افزود: همدلی و همراهی مردم به‌ویژه صاحبان صنوف در تعطیلی محل کسب و رعایت پروتکل‌ها رضایت بخش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از وضعیت کنونی رفتار مسئولانه بهداشتی است، گفت: بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی اصناف و بازاریان در تعطیلی واحدهای صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است.

آقازاده با بیان اینکه بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ۹۷ درصد مردم استان، محدودیت‌های شبانه را رعایت کرده‌اند، اضافه کرد: محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه جاری در آذربایجان غربی اجرایی شده که در قالب آن، تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز