رییس کمیته شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز:

طبیعت البرز ظرفیت بالایی برای توسعه" گردشگری ورزشی"دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۴۹۱۶
طبیعت البرز ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری ورزشیدارد
رییس کمیته هماهنگی امور شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با اشاره به ظرفیت های طبیعی کم نظیر شهرستان های استان در جهت توسعه گردشگری ورزشی گفت: تلاش می کنیم بستر توسعه متوازن در نقاط مختلف البرز را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا آزاد فلاح اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار و یک عضو از خانواده موتورسواری واتومبیلرانی البرز شناخت خوبی از این ورزش دارم وخوشحالم که با اعتماد ریاست هیئت استان مسئولیت خطیر امور شهرستان ها را در این هیئت ورزشی موفق عهده دار شدم.

وی افزود: هر کدام از شهرستان های استان البرز از ظرفیت و توانمندی ویژه و خاصی در دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری برخورداراند که نیاز است در هیئت استان یک هماهنگ کننده و رابط برای اجرای کامل اهداف و برنامه ها در آن وجود داشته باشد.

آزاد فلاح با بیان اینکه در این خصوص هیئت استان به این جمع بندی رسید که کمیته امور شهرستان ها را فعال کند گفت: این مسئولیت به بنده واگذار شده و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جایگاه شهرستان های البرز را به کرج نزدیک کنیم و هر کدام از شهرستان های البرز به آنچه لیاقت دارند برسند.

وی تصریح کرد: میزبانی از مسابقات و رویدادهای ملی و استانی با رویکرد توسعه گردشگری ورزشی از اولویت های این کمیته است و تلاش می کنیم این ماموریت ویژه را به خوبی به سرانجام برسانیم.

رییس کمیته هماهنگی امور شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات فصلی و مناسبتی در شهرستان های استان در ادوار گذشته گفت: البته بخش قابل توجهی از این برنامه در مرکزیت استان انجام شده و با ماموریتی که ریاست هیئت استان به بنده داده اند تلاش کنیم یک توازن و تعادل را در برگزاری مسابقات در نقاط مختلف البرز برقرار کنیم.

آزاد فلاح شهرستان های طالقان وساوجبلاغ را مورد اشاره قرار داد و گفت: طبیعت کم نظیر و منحصر به فرد این دو شهرستان البرز برای برگزاری برخی از رشته های جذاب اتومبیلرانی و موتورسواری به گونه ای است که می تواند در آینده ضمن توسعه ورزش زمینه تقویت توریسم ورزشی را به همراه داشته باشد.

وی ایجاد درآمد پایدار برای اهالی بومی و توسعه محور بودن رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری را مورد اشاره قرارداد و گفت: قطعا با تشریک مساعی و تقویت ارتباط با مسئولان شهری واستانی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقمند میتوان این زنجیره را تکمیل کرد و ورزش را به ابزاری برای عمران وآبادانی تبدیل کرد.

آزاد فلاح در بخشی دیگر از صحبت های خود ظرفیت غنی نیروی انسانی و ورزشکار را مورد اشاره قرار داد و گفت: البرز در یک دهه اخیر همواره استان برتر کشور در رتبه بندی فدراسیون بوده و گواه مدیریت مطلوب بر این هیئت ورزشی و ظرفیت غنی ورزشکار است.

وی تصریح کرد: قطعا این ظرفیت بالا می تواند منشا اثر باشد و در حوزه توسعه توریسم ورزشی و ایجاد اشتغال نیز خوب عمل کند و به نمونه ای برای دیگر رشته های ورزشی استان البرزمبدل شود.

رییس کمیته هماهنگی امور شهرستانهای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد برخی محدودیت ها گفت: قطعا با عادی تر شدن شرایط برنامه های متنوعی را با محوریت شهرستان ها برگزار خواهیم کرد و ضمن رعایت پروتکل ها تلاش می کنیم زمینه ایجاد نشاط وشادابی را برای عموم مردم فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز