فرماندار چگنی مطرح کرد :

آماده باش تمام دستگاه های اجرایی برای مدیریت احتمال وقوع سیلاب

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۵۱۵۹
آماده باش تمام دستگاه های اجرایی برای مدیریت احتمال وقوع سیلاب
قدرت اله ترابی نژاد گفت: تمامی دستگاههابرای مدیریت بحران احتمالی واحتمال وقوع سیلاب در آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ترابی نژاددر جلسه ستاد بحران چگنی  با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و بحران احتمالی ،اظهارکرد : بر اساس گزارشات هواشناسی  بارش شدید باران تا یکشنبه ادامه دارد و لذا  جهت ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه باید دستگاههای عضو ستاد بحران آمادگی کامل را داشته باشد .

او افزود: با توجه به سیل ۹۸ در روستای غلامان بخش ویسیان ، رودخانه خرم رود تغییر مسیر به سمت روستا نموده که امور آب لرستان هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی این روستا و تغییر مسیر رودخانه مسیر قبلی اقدام نماید .

ترابی نژاد تصریح کرد: اداره راهداری شهرستان تمام پرسنل و نیروها و ماشین آلات را به حالت آماده باش قرار دهند ، و در مواقع بحران از ظرفیت پیمانکاران این شهرستان استفاده نمایند و دهانه پل ها را جهت ورود و خروج سیل احتمالی باز نماید .

او بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع رسانی و هشدارهای لازم را به بهره برداران و کشاورزان جهت جمع آوری ادوات کشاورزی در کنار رودخانه ها و انتقال به مکان های امن و بدور از مسیر رودخانه و جاری شدن سیلاب را بدهد .

فرماندار چگنی خاطر نشان کرد: کلیه دستگاه‌های خدمات رسان ( ادارات برق ، آب ، گاز ، شهرداری های سراب دوره و ویسیان در حالت آماده‌باش کامل باشند .

 

نظر شما