محدودیت تردد در چهار محور ارتباطی کردستان اعمال می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۵۲۷۹
محدودیت تردد در چهار محور ارتباطی کردستان اعمال می شود
رییس پلیس راه کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در سه محور ارتباطی این استان به علت بارش برف ممنوع بوده و یک محور نیز بدلیل کولاک مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، رئیس پلیس راه کردستان با اعلام این خبر گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در سه محور ارتباطی این استان به علت بارش برف ممنوع بوده و یک محور نیز بدلیل کولاک مسدود است.

سرهنگ عیسی گوهی افزود: تردد تریلر کشنده در جاده سنندج - مریوان، سقز - دیواندره و دیواندره - بیجار به علت بارش شدید برف از بامداد امروز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه محور فرعی ایرانخواه - تکاب نیز به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی هر چهار محور مستقر شده و از ورود خودرور‌های مشمول ممنوعیت به این محور‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ گوهری گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران تا صبح فردا در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و اکنون نیز تمام محور‌های ارتباطی، بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش برف و کولاک گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود رانندگان به هیچ عنوان محور‌های استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکرده و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز