رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

بارش برف پاییزی منجر به شکسته شدن ۵۰۰ شاخه درخت در ارومیه شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۹
بارش برف پاییزی منجر به شکسته شدن  ۵۰۰ شاخه درخت در ارومیه شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: برف سنگین پاییزی منجر به شکسته شدن ۵۰۰ شاخه و شکستگی و سقوط ۳۰ اصله درخت در سطح شهر شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی شایگان با اشاره به قطعی برق در سطح شهر، بیان کرد:  بارش زودهنگام برف پاییزی، عدم ریزش کامل برگ‌های درخت و  در نتیجه ایجاد فشار مضاعف بر روی شاخه ها منجر به شکسته شدن و سقوط آنها و بروز اتصالات در سیم‌های برق و در نتیجه قطعی در سطح شهر شد.

وی با اشاره به جلسه همفکری سازمان با شرکت توزیع نیروی برق استان، عنوان کرد:  در این جلسه تصمیم  بر هرس درختان معابری که احتمال دوباره شکستگی آنها  و تکرار قطعی برق وجود دارد، شد.

photo_2020-11-29_12-33-19

شایگان اظهار کرد:  تمام اکیپ های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در روزهای برفی در آماده باش کامل قرار دارند و در بارش های اخیر نیز  اقدام به برف تکانی درختان سطح شهر شد .

وی عنوان کرد:  جهت تسریع در امر برف تکانی درختان و پیشگیری از آسیب به درختان و بروز هر گونه مشکل تجهیزات سازمان توسعه یافته است .

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به هرس درختان سطح شهر، بیان کرد: هرس درختان سطح شهر چون درختان  اقاقیا به اتمام رسیده است و  برخی درختان از نگاه تخصصی بعد از اتمام ریزش برگ درخت هرس می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز