بازیکن و مربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز:

دختران البرزی در مسیر شکوفایی قرار گرفته اند/ مسئولین نیم نگاهی به ورزش بانوان داشته باشند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۵۳۹۵
دختران البرزی در مسیر شکوفایی قرار گرفته اند/ مسئولین نیم نگاهی به ورزش بانوان داشته باشند
بازیکن و مربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز در خصوص دیدار با ذوب آهن و شکست سه بر صفر مقابل این تیم اصفهانی در روز جمعه گفت: قبل از هرچیز باید از در اختیار داشتن چنین تیمی ابراز خوشحالی کنم و با افتخار بگویم که دختران البرزی در مسیر شکوفایی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا قمی اظهار کرد: بیش از 80 درصد تیم هیئت البرز را دختران بومی البرز تشکیل داده اند، کسانی که تا پارسال رویای فوتبال در سر داشتند و امسال برای نخستین بار در لیگ برتر مقابل قدرت های ایران بازی می کنند.

وی از میدان دادن به جوانان ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد: زمانی که تست گیری را آغاز کردیم می دانستیم کار دشواری در پیش خواهیم داشت اما احساس کردیم فوتبال ایران امروز نیاز به پوست اندازی دارد و چه خوب است که دختران مستعد البرزی را به ورزش کشور معرفی کنیم.

خانم گل فوتبال ایران گفت: میانگین سنی هیئت البرز 18 سال است و همین دختران جویای نام نمایش درخشانی مقابل ذوب آهن داشتند و به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای برای این تیم قدرتمند نبودند.

قمی ضمن تقدیر از هیئت فوتبال البرز گفت: بسیار خوشحالم از اینکه در البرز فعالیت دارم و مسئولین هیئت همگی درخصوص جوانگرایی و سرمایه گزاری روی بانوان اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه بانوان البرز در سال های آینده به چهره های شناخته شده در کشور تبدیل خواهند شد اظهار کرد: اکنون که این ریسک را پذیرفته ایم و گام در مسیر دشواری گذاشته ایم بیش از همیشه به حمایت مسئولین استانی نیاز داریم. مسئولین ارشد استان گاهی حتی با گفتن یک خسته نباشید به بازیکنان می توانند مایه دلگرمی آن ها باشند و زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز