فعالیت ادارات تامین‌ اجتماعی استان در مناطق قرمز کرونایی

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۵۳۹۹
فعالیت ادارات تامین‌ اجتماعی استان در مناطق قرمز کرونایی
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی در مناطق دارای وضعیت قرمز این استان از نظر کرونا از روز یکشنبه با یک سوم نیرو فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید محسن نظام خیرآبادی افزود: در پی تصمیمات دولت مبنی بر تعطیلی ادارات در هفته جاری و تداوم شیوع کرونا در این استان، شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز از دیروز تعطیل اعلام شد اما با توجه به ضرورت ارائه خدمات و تقاضای کارفرمایان و افراد زیرپوشش، این ادارات با یک سوم نیرو فعالیت خود را در این هفته ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم حفظ سلامتی افراد زیرپوشش، بسیاری از خدمات از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی نیز ارائه می‌گردد که انتظار می‌رود مخاطبین تا حد امکان از طریق این سایت خدمات مورد نیاز را دریافت و حضور خود را در شعب و کارگزاری‌ها به حداقل برسانند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس eservices.tamin.ir آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

وی با بیان این که حدود هفت درصد از مجموع بیمه‌شدگان این سازمان در استان خراسان رضوی هستند افزود: هم اکنون ۴۲ میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی در کشور زیرپوشش این سازمان قرار دارند که ۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۹۴ نفر از این تعداد در این استان ساکن هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز