انسداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در هشت ماهه ابتدایی امسال

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۵۴۴۶
انسداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در هشت ماهه ابتدایی امسال
مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد گفت: در هشت ماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد برزوئی درخصوص آمار پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز و توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد طی هشت ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: در هشت ماهه اول سال 99 توسط همکاران پرتلاش امور و گروه‌های گشت و نظارت وبا همکاری نیروهای محترم انتظامی و اخذ دستور قضایی تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور که شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان را در بر می گیرد، پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی افزود: از تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۱۴۱ حلقه چاه غیرمجاز عمیق( تا عمق های ۳۰۰ متر و دبی هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه) و تعداد ۳۸۱ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی هایی تا ۲۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد عنوان کرد: این اقدامات در مدت مزبور موجب صرفه جویی سالانه ۱۶ میلیون و ۸۹۴ هزارو ۹۴۶ متر مکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه های غیرمجاز شده است.

برزویی بیان کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۲ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز