درخشش کاتاکارهای آذربایجان‌غربی در هفته سوم لیگ مجازی کاتا

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۵۵۹۱
درخشش کاتاکارهای آذربایجان‌غربی در هفته سوم لیگ مجازی کاتا
نمایندگان آذربایجان‌غربی در هفته سوم لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، چهار عنوان برتر بخش تیمی را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، تیم باشگاه حق نظری (الف) از میاندوآب به عنوان نماینده استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۲۱ امتیاز تیمی، ۴ صدرنشینی و ۱۹۴.۴۸ امتیاز افرادی به مقام نخست دست یافت.

باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۱۹ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۱۹۱.۷۶ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۲۱ امتیاز تیمی، پنج صدرنشینی و ۱۷۳.۰۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۱۷ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۱۹۰.۷۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی نیز عرفان بیگی و امیرحسین مرامی در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی، آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و آیدین بهاری در رده سنی خردسالان و نونهالان، امیر داداش‌زاده و مبین اکبریان در رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب عنوان نخست کمربندهای مختلف شدند.

محمدرضا قلی‌پور، امیرمحمد رحیم‌زاده، سینا نوری و امیررضا احمدی نیز عنوان دوم را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز