آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۹۹/۹/۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۵۶۰۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۹۹/۹/۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، هزار و ۹۱۰ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش برنا؛ مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز یک شنبه ۹ آذر ماه ۹۹ پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۶۵۲ نفر است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، افزود: ۳۹۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۹۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹۰ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.  

شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۱۳ هزار و ۴۷۱ مورد عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه ۱۶۴ مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۲۱ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۹ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ مورد از دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۱ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۹ نفر اعلام کرد و بیان داشت: ۱۹ نفر از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.  

شفیعی افزود: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان هزار و ۹۱۰ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز