آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۹۹/۹/۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۵۶۲۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۹۹/۹/۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شدند.

به گزارش برنا؛ سید محمد هاشمی شهری گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ نفر از هم استانی‌های عزیز به این بیماری مبتلا شدند و ۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند که این روند واقعاً نگران کننده است.

وی افزود: با احتساب این موارد جدید تعداد موارد قطعی آزمایشگاهی این بیماری در سیستان و بلوچستان به ۲۳ هزار و ۳۱۲ نفر رسید و تعداد موارد کل فوت با نتیجه قطعی آزمایشگاهی کووید ۱۹ در استان نیز به رقم ۹۴۸ رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت آداب تنفسی از قبیل استفاده از ماسک و شستن دست ها، رعایت فاصله ایمن با دیگران، مراجعه زودهنگام افراد مبتلا به مراکز غربالگری سرپائی و جداسازی آنها از دیگر افراد و مهمتر از همه، اجتناب جدی از برگزاری و حضور در دورهمی های خانوادگی به عنوان مهمترین راهکارهای شناخته شده برای کاهش احتمال ابتلاء به این بیماری منحوس است.

هاشمی شهری تصربح کرد: از ابتدای آذر ماه طرح شهید سلیمانی با هدف تشدید نظارت‌ها و اعمال محدویت ها عمومی برای کنترل بیماری و مداخلات جامعه و خانواده محور برای مدیریت و شناسایی بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز