رئیس فدراسیون کشتی در نشست با رییس مجمع نمایندگان لرستان:

شاهد افت جمعیت کشتی گیران در تمام کشور هستیم / لرستان دارای استعدادهای فراوانی در ورزش کشتی است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۹۵۸۰۲
شاهد افت جمعیت کشتی گیران در تمام کشور هستیم /  لرستان  دارای استعدادهای فراوانی در ورزش کشتی  است
نشست هم اندیشی یحیی ابراهیمی نماینده مجمع نمایندگان لرستان و فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی این استان با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزارشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا لرستان؛ در این نشست هم اندیشی  که با حضور  سید جلال عسگری دبیر فدراسیون، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان، فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی استان و جمعی از مسئولین این هیأت برگزار شده بود در مورد چگونگی پیشرفت کشتی در استان لرستان بحث و تبادل نظر شد.

رئیس فدارسیون کشتی در این نشست گفت : شاهد افت جمعیت کشتی گیران در تمام کشور هستیم، چراکه اگر به گذشته نگاه کنیم کشتی جامعه ای میلیونی داشت اما در حال حاضر 40 هزار نفر در کشتی فعالیت رسمی دارند و از این تعداد 2 تا 3 هزار نفر در مسابقات حضور پیدا می کنند.

 

اوافزود: اگر این روند کاهشی ادامه داشته باشد در چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود که کشتی افت بسیار محسوسی از نظر قهرمانی و مدال آوری کند و آن وقت کاری از دستمان دیگر برنمی آید.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد کشتی لرستان  نیز تصریح کرد: کشتی لرستان قهرمانان بسیار بزرگی را به خود دیده است که غلامرضا محمدی و طالب نعمت پور از قهرمانانی هستند که در این جمع نیز حضور دارند، این منطقه از کشور دارای استعدادهای فراوانی است و ظرفیت بسیاری برای پیشرفت در کشتی دارد که باید تمامی مسئولان پای کار بیایند، تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

او بیان کرد: از سوی دیگر خارج از بحث قهرمانی کشتی، این رشته می تواند کمک زیادی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و همچنین سلامتی آن ها بکند و آن ها را از آسیب های اجتماعی همانند اعتیاد و فساد دور کند.

دبیر خاطر نشان  کرد: هرگونه کمک فنی و آموزشی از فدراسیون درخواست کنید انجام خواهیم داد و خود آقای محمدی نیز که اهل لرستان هستند می توانند کمک کنند و اگر لازم باشد حتی خود من نیز حاضرم برای اینکار به لرستان بیایم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز