با هدف کاهش مراجعات حضوری:

سیستم اتوماسیون اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۱
سیستم اتوماسیون اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در سازمان و ارائه خدمات بصورت غیرحضوری خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امیرحسین مرادزاده گفت:‌ با توجه به شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و توسعه خدمات غیرحضوری یکی از اولویت‌های سازمان به شمار می‌رود.

وی افزود: در این خصوص سامانه اتوماسیون اداری با هدف کاهش مراجعات حضوری، ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره ویروس کرونا ایجاد شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی افزود: با راه‌اندازی این سیستم، از امروز درخواست‌ها و نامه‌ها از طریق سیستم اتوماسیون و بصورت غیرحضوری ارسال و پاسخ نیز به همین شکل با کد پیگیری ارائه شده خواهدبود و دیگر نیازی به مراجعه برای پیگیری به سازمان نخواهدبود.

مرادزاده با اشاره به اقدامات سازمان در خصوص خدمات مهندسی الکترونیک و غیرحضوری افزود: راه‌اندازی کامل این سامانه در سه فاز اجرا خواهدشد که با اجرای فاز یک آن در بهمن ماه امسال کلیه خدمات مهندسی در سازمان برای کلیه اعضا به‌صورت الکترونیکی و با سرعت و دقت و شفافیت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای متوقف ساختن روند صعودی شیوع بیماری کووید ۱۹ می بایست از حضور و کارهای غیر ضروری در سازمان خودداری کرد گفت: با راه اندازی سیتم اتوماسیون و کاستن حجم نیروهای اداری سعی بر آن داریم تا هم روند خدمات ضروری به مردم تعطیل نگردد و از سلامت کارکنان و مراجعان محترم مراقبت نمائیم.

۹۹/۰۹/۱۰

 

نظر شما