فرماندار مه‌ولات: ترور دانشمندان کشور بیانگر زبونی دشمنان است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۳
فرماندار مه‌ولات: ترور دانشمندان کشور بیانگر زبونی دشمنان است
فرماندار مه‌ولات با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت: شهادت افتخار آمیز این دانشمند بزرگ، تداوم راه پر افتخار شهیدان انقلاب اسلامی است که برای اعتلای نظام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود رنجبر با بیان اینکه بدون شک راه پرافتخار این شهید والامقام تا تحقق اهداف متعالی و پیشرفت روز افزون نظام اسلامی ادامه خواهد داشت افزود: خون شهدای کشور باعث تنومندتر شدن درخت انقلاب می‌شود.

وی ادامه داد: این جنایت بزرگ و ضد انسانی توسط استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در حالی رقم خورد که شهادت دانشمندان کشور باعث اتحاد و انسجام بیشتر ملت و حاکمیت شده است و پیشرفت و توسعه کشور را سرعت می‌بخشد.

فرماندار مه‌ولات با بیان اینکه بدخواهان نظام اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب از هیچ تلاش کوششی برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند گفت: ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های برجسته، اراده دانشمندان برجسته کشورمان برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و افتخار را دوچندان می‌کند.

رنجبر افزود: طبق فرامین رهبری، نظام اسلامی به عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده در وقت مناسب پاسخ سخت و کوبنده‌ای خواهد داد و در کشورمان دانشمندان متعهد و انقلابی بسیاری هستند که راه این شهید والامقام را با قدرت ادامه خواهند داد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی با عاملان و آمران این اقدام تروریستی برخورد خواهند کرد و بی‌شک انتقام سختی در انتظار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز