فرماندار مهریز:

خیران ۲۷ میلیارد ریال به بخش درمان مهریز کمک کردند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۶۵۹۶
خیران ۲۷ میلیارد ریال به بخش درمان مهریز کمک کردند
فرماندار مهریز گفت: هفته‌های اخیر افراد خیر بومی و غیربومی در کنار حمایت‌های دولت، ۲۷ میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند که این مبلغ صرف خرید نیازهای ضروری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده" فرماندار مهریز دوشنبه‌شب در نشست برخط ( آنلاین )با خبرنگاران با بیان کمک 27میلیاردی خیران در کنار دولت به بخش بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی با همکاری تشکل‌های مردمی و همراهی و پیگیری مسوولان شاهد برگزاری چندین رزمایش مواسات، کمک‌های مومنانه، پویش‌ها، برپایی حسینیه سیار و اقدام‌های فرهنگی در راستای کمک به اقشار مردم و آسیب‌دیدگان بودیم.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت اصناف و بخش‌های مختلف اجرایی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان صورت می‌گیرد و در این مدت به خصوص در مرحله جدید اعمال محدودیت‌ها، شاهد تعامل و همکاری همه افراد و مدیران در اجرای برنامه‌ها هستیم .

این مسوول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان مهریز تحت درمان هستند و کادر پزشکی و پرستاری با همکاری سایر  بخش‌های مرتبط تمامی تلاش خود را برای خدمت به بیماران انجام می‌دهند ولی باید مردم همانند گذشته برای اجرای کامل طرح همکاری داشته باشند.

زارع زاده مهریزی در ادامه اظهار کرد: طرح ملی مسکن برای ساخت ۵۰۰ واحد در شهر، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی، ساماندهی ورودی شهر، جذب بخش‌خصوصی برای اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی و پیگیری مطالبات اقشار مردم در راستای خدمت بیشتر جزو برنامه‌های محوری است .

نظر شما