افزایش ازدواج در استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲۲
افزایش ازدواج در استان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: تعداد ازدواج های ثبت شده در این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحسن بهادر افزود: با ثبت ۳۴ هزار و ۷۰۳ فقره ازدواج در خراسان رضوی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، تعداد این واقعه نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۷ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۱۲ هزار و ۱۴۳ واقعه طلاق در این استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال چهار دهم درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: بیشترین ازدواج های ثبت شده در دفاتر ازدواج استان پس از مشهد با ۱۵ هزار و ۵۲۰ واقعه مربوط به شهرستان‌های نیشابور و تربت‌جام به ترتیب با ۲ هزار و ۶۲۲ واقعه و یک هزار و ۹۵۰ واقعه ازدواج است.

وی افزود: در این مدت ۶ هزار و ۴۸۰ واقعه طلاق با هفت درصد کاهش نسبت به هشت ماه پارسال در مشهد و هزار و ۸۰ فقره طلاق در نیشابور و ۵۳۶ واقعه طلاق نیز در شهرستان تربت‌حیدریه به ثبت رسیده است که بیشترین میزان طلاق در بین شهرستان‌های استان را شامل می‌شود. 

بهادر ادامه داد: خراسان رضوی با ۹.۲۸ درصد از کل وقایع ازدواج و ۱۰.۱۸ درصد از کل طلاق‌های ثبت شده کشور در هشت ماه سال جاری رتبه دوم این وقایع را پس از تهران دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز