سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان :

پویش "ورزش در خانه" یکی از سیاستهای موفق وزرات ورزش وجوانان در مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۶۸۲۹
پویش ورزش در خانه یکی از سیاستهای موفق وزرات ورزش وجوانان در مقابله با کرونا
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح انجام تمرینات ورزشی در منزل با عنوان "ورزش در خانه" با همکاری هیاتهای ورزشی در این استان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مصطفی مرادی در جلسه کارگروه ورزش همگانی اداره کل اظهار داشت: سیاست های وزارت ورزش وجوانان به گونه ایی موفق توانست فرهنگ ورزش در خانه را در ایام قرنطینه خانگی بین خانواده ها پیاده سازی کند و در روزهایی که نگرانی و استرس شدیدی برتمام جامعه وخانواده ها مستولی بود به خوبی کمک شایان توجهی به حفظ سلامتی و ارتقا آن برای مقابله با کرونا به جامعه انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران با ورزش در خانه می توانند تهدید را به فرصت تبدیل کنند ، افزود: افرادی که به ورزش روی آورده اند در این شرایط بحرانی جهت حفظ سلامتی خود و خانواده ، فقط کافیست طرز فکر خود را تغییر دهند در این صورت می بینند که دیگر نیازی به رفتن مراکز ورزشی نیست زیرا می توانند تمرینات ورزشی را در بهترین حالت در منزل انجام دهند .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ابراز داشت: این طرح به واسطه تعطیلی مجموعه ها و باشگاههای ورزشی و برای ترغیب مردم به ورزش و تداوم فعالیتهای ورزشی در منزل چند روزی است که راه اندازی شده است.
مصطفی مرادی در ادامه گفت: هرچند در روزهای گذشته فعالیت همه رشته ها و اماکن ورزشی متوقف شده ، اما این به معنای تعطیلی ورزش نیست و ورزش باید کماکان در خانه ها ادامه داشته باشد تا نشاط و سلامتی را بین خانواده ها داشته باشیم.
وی افزود: با بیان اینکه هیات های ورزشی مختلفی برای اجرای این پویش پای کار آمده اند، گفت: براین اساس، هرکدام از این هیات ها می بایست ورزشکاران تحت پوشش خود را تشویق به اجرای تمرینات ورزشی در خانه می‌کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان یادآورشد: ورزشکارانی که در این پویش شرکت می کنند، فیلم هایی یک دقیقه ای را از اجرای تمرینات ورزشی خود در خانه با پوشش مناسب اسلامی تهیه و می توانند با ارسال آن و بازبینی از طریق روابط عمومی اداره کل در فضای مجازی منتشر نمایند.
بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان علاقه‌مندان می توانند ویدئوهای ورزشی خود در منازل را به آی دی jkordi2566 و Alizamaemi و همچنین شماره تماس09215967632 در شبکه های اجتماعی ارسال نموده که پس از بازبینی و انتشار با قرعه کشی به صورت هفتگی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز