سرپرست ورزش و جوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

از نظر تعداد سمن ها فاصله زیادی با استانداردهای کشوری داریم / توسعه کمی و کیفی سمن ها از برنامه های ورزش و جوانان استان است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۳۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۷۰۲۴
از نظر تعداد سمن ها فاصله زیادی با استانداردهای کشوری داریم / توسعه  کمی و کیفی سمن ها  از برنامه های ورزش و جوانان استان است
حشمت الله امان الهی گفت: توجه ویژه به حوزه جوانان از برنامه های جدی ورزش و جوانان استان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی در این گفت وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۵ سازمان مردم نهاد در استان  در زمینه های اجتماعی ، مذهبی،  ورزشی ، ازدواج و خانواده  و  فعالیت می کنند که از نظر تعداد فاصله زیادی با استانداردهای کشوری داریم .

 او با بیان اینکه توسعه سمن ها  از نظر کمی و کیفی از برنامه های ورزش و جوانان استان است ، افزود: اهتمام سازمانهای مردم نهاد به عنوان بازو های دولت در راستای برگزاری کارگاههای توانمند سازی ، کارگاهای آموزشی،  ایجاد اشتغال،  اوقات فراعت،  ازدواج و خانواده  ، تولید محتوا و ... در مناطق محروم و حاشیه نشین خواهد بود.

امان الهی تصریح کرد: در استان فقط تعداد ۲ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده فعالیت دارد که پاسخگوی نیاز جامعه جوان استان نیست و در این حوزه هم باید اهتمام بیشتری نشان داد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استانی و شهرستانی ،خاطر نشان کرد: کمیته های ذیل این ستاد باید فعال تر شده خصوصا  در شهرستانهای با جدیت بیشتری پیگیری شود.

او با اشاره به مجمع استانی سازمانهای مردم‌نهاد در لرستان ابراز امیدواری کرد که هر  چه سریعتر باید موانع شخصی و سلیقه ای در این مجمع  بر طرف شود و این‌مجمع در چارچوب سیاستهای وزارت ورزش و جوانان  پیگیر امور جوانان استان  باشد.

امان الهی همچنین  به اقدامات ابتکاری و خلاقانه اداره کل ورزش و جوانان به همت و همکاری سازمانهای مردم‌نهاد در مدیریت  تجمعات و مراسمات و جلو گیری از شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد وباتاکید برلزوم  نوعی فرهنگ ‌سازی ازدواج های آسان و کم هزینه  ، یادآورشد: توجه ویژه به حوزه جوانان از برنامه های جدی  ورزش  و جوانان  استان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز