رییس پلیس آگاهی البرز خبرداد:

جاعلان میلیاردی در البرز دستگیر شدند/ کلاهبرداری به بهانه صدور کارت نظام پرستاری

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۷۱۴۶
جاعلان میلیاردی در البرز دستگیر شدند/ کلاهبرداری به بهانه صدور کارت نظام پرستاری
رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان حرفه ای، که با ترفند صدورکارت نظام پرستاری اقدام به 10 میلیا رد ریال کلاهبرداری از کارکنان شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی می کردند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با جعل کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز درپی دریافت گزارش هایی مبنی بر معرفی فردی به عنوان پزشک و شخصی دارای نفوذ در سازمان نظام پزشکی با شناسایی افراد شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و تهیه کارت جعلی پرستاری درقبال گرفتن 100الی 150 میلیون ریال کارت نظام پرستاری برای آنها صادر کرده است که موضوع به صورت ویژه دردستورکار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های صورت گرفته از شخص مورد نظر مشخص شد که نامبرده با سوءاستفاده از اصطلاحات پزشکی با جلب اعتماد  افراد را جذب و اقدام به تهیه کارت های نظام پرستاری برای افراد شاغل دربرخی بیمارستان ها کرده است .

نادربیگی خاطرنشان کرد که با انجام تحقیقات پلیسی ۲ متهم اصلی شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه دستگیر و دربازرسی از منزل آن ها ۱۰ قطعه کارت نظام پرستاری جعلی با هویت مختلف و مدارک هویتی کشف شد.

وی گفت: متهمان در اعترافات،  به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از افراد شاغل درمراکز درمانی  و بیمارستان های خصوصی اقرار کرده و اذعان داشتند که با دریافت بین 100 الی 150 میلیون ریال از افراد اقدام به صدور کارت جعلی کرده و تاکنون 10 میلیارد ریال  کلاهبرداری کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد : تاکنون  ۱۱ نفر از متهمان اصلی شناسایی و ۹۶ نفر ازکسانی که برای آن ها کارت صادرشده بود ، شناسایی و متهمان با قرار ۴ میلیارد تومانی وارد زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز