آمادگی مدیریت شهری در زمان بارش برف و یخبندان در سنندج

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱۲
آمادگی مدیریت شهری در زمان بارش برف و یخبندان در سنندج
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از تعبیه 71 مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: تعداد 15 عدد درمعابر منطقه یک و ننله، 23 عدد منطقه دو و نایسر، 23 مخزن در منطقه سه و ناحیه حسن آباد و 10 عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران تعبیه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، شکور صلواتی گفت: تمهیدات لازم جهت انجام اقدامات مناسب در زمان یخ زدگی معابر صورت گرفته است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در ایام بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی معابر 11 ستاد برف روبی در سطح شهر برپا شده و 60 دستگاه انواع ماشین آلات برف روب و نمک پاش در این ستادها مستقر شده است.

شکور صلواتی بیان کرد: وضعیت توپوگرافی شهر سنندج به گونه ای است که بیشتر معابر دارای سطح شیبدار بوده و در زمان بارش برف و یخبندان معابر دچار یخ زدگی می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد برف روبی در راستای جلوگیری از یخ زدگی معابر و سهولت در دسترسی به ماسه و نمک تعبیه مخازن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر بود.

وی از تعبیه 71 مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: تعداد 15 عدد در منطقه یک و ننله، 23 عدد منطقه دو و نایسر، 23 عدد منطقه سه و ناحیه حسن آباد و 10 عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران جانمایی شده است.

صلواتی در ادامه خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته شاهد بارش فراوان باران در سطح شهر بودیم که با تلاش و کوشش پاکبانان خدوم و زحمتکش علاوه بر برداشت به موقع زباله، پاکسازی جداول و جمع آوری برگهای پاییزی کمترین آب گرفتگی را در سطح شهر داشتیم.

 

 

نظر شما