تشکیل ۲ هزار پرونده برای نانوایان متخلف در استان

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱۸
تشکیل ۲ هزار پرونده برای نانوایان متخلف در استان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: در قالب گشتهای مشترک نظارتی با دستگاههای متولی تعداد ۲ هزار پرونده برای نانوایان متخلف در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمیدرضا نوری افزود: این گشتهای نظارتی به صورت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات و بازرسان اداره کل غله طی چند هفته اخیر انجام شده و در پی آن تخلفات واحدهای نانوایی در زمینه‌های مختلف شناسایی و تشکیل پرونده انجام شده است.

وی با بیان این که هیچ گونه کمبودی در تامین آرد خراسان رضوی وجود ندارد ادامه داد: متاسفانه برخی واحدهای نانوایی به صورت خودسرانه برخی اقدامات از جمله تعطیلی زودهنگام و اعلام نداشتن آرد را انجام می‌دهند که این اقدامات ناشی از یک سری اختلاف قیمتهای ایجاد شده در قیمت آرد است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال هیچ مشکلی در روند پخت نان و فعالیت این بخش نبود اما از  ۱۵ مهر ماه شاهد بروز مشکل در بازار آرد و نان شدیم در حالی که طی این مدت هیچ اتفاقی از جمله افزایش جمعیت و مصرف نان به وجود نیامد و صرفا قیمت خرید تضمینی گندم اعلام شد.

نوری افزود: ناهماهنگی در آن بخشی به وجود آمد که برخی نانوایی‌ها خارج از چرخه دولتی، آرد تامین و خارج از ساعت پخت می‌کردند در حالی که طبق قانون، تمامی واحدهای نانوایی ملزم به رعایت ساعت پخت و روز تعطیلی خود هستند و خارج از این چارچوب فعالیت آنها تخلف محسوب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز