رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان :

آزمون ادواری سنجش مهارت در ۱۶۷ حرفه استان سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹۳
آزمون ادواری سنجش مهارت در ۱۶۷ حرفه استان سمنان برگزار می‌شود
رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: آزمون ادواری سنجش مهارت در ۱۶۷ حرفه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و میامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ذوالفقاریان روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: ثبت نام آزمون‌های ادواری سنجش مهارت همزمان با سراسر کشور در استان به صورت اینترنتی از ۹ آذرماه آغاز شد و تا چهاردهم همین ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون ادواری سنجش مهارت می‌توانند پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir  برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

ذوالفقاریان با تاکید بر ضرورت دانلود و مطالعه دفترچه راهنما گفت : ضرورت دارد متقاضیان هنگام ثبت‌نام و در انتخاب حرفه‌ها، به پیش نیازها و نیز حرفه‌های قابل اجرا در استان سمنان و شهر محل سکونت خود دقت کنند.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان ثبت نام خود را سریع‌تر انجام دهند و این امر را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با اطمینان خاطر بیشتری موفق به انجام فرآیند ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری شوند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان یادآور شد:  آزمون ادواری در تاریخ ۲۷ آذرماه به صورت برخط همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و در صورت تغییر تاریخ آزمون به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز