قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان :

پویش جذب ۱۸ هزار حامی ایتام در کمیته امداد استان سمنان فعال شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹۶
پویش جذب ۱۸ هزار حامی ایتام در کمیته امداد استان سمنان فعال شد
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: جذب ۱۸ هزار حامی تا اوایل سال ۱۴۰۰ با هدف حمایت از فرزندان یتیم و فرزندان غیریتیم نیازمند تحت حمایت این نهاد، فعال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد قوسی روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش عوامل فقرزا در کشور، برای حمایت از سه هزار و ۳۰۰ کودک و نوجوان نیازمند یتیم و غیریتیم، به یاری ۱۸ هزار حامی نیاز است.

وی با بیان اینکه شهروندان با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانند در این پویش شرکت کنند، تصریح کرد: این پویش تا اوایل سال ۱۴۰۰  در کشور ادامه دارد که در آن، جذب بیش از یک میلیون نفر حامی هدفگذاری شده است.

قوسی تصریح کرد: ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  از روش های ثبت نام در این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان از طریق ثبت نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال یکهزار و ۴۴۶ حامی در استان جذب شد، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم اعم از کسبه، بازاریان، پزشکان، معلمان،کارمندان، و مهندسان، می توانند با حمایت از یک یا چند کودک نیازمند به کمک به این قشر بشتابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز