مدرس و کارآفرین دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان :

مهارت آموزی در کنار آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای هدایت به طرف چرخه تولید است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰۵
مهارت آموزی در کنار آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای هدایت به طرف چرخه تولید است
مهسا فریدنیا مدرس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان و فارغ التحصیل این دانشکده: به اعتقاد من قرار گرفتن در محیط فنی و یادگیری امور فنی همراه با علم آموزی و کسب تجربه موجب می گردد دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای زودتر جذب بازار کار گردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ وی مهم ترین رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای را جذب دانشجویان فارغ التحصیل به بازار کار دانست و گفت : بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه با توجه به مهاورت ورزی و فراگیری فن در عرصه کار آفرینی قدم می نهند که این امر را مرهون تحصیل در این فضا می‌دانم.

وی گفت : از سال 1382 همراه با تحصیل در دانشگاه به بازار تبلیغات و بازار هنری وارد شدم و در شرکت هشت بهشت مشغول به کار شدم و این امر برای من رشد بسیاری داشت و همزمان با کار به ادامه تحصیل در رشته ارتباط تصویری پرداختم .

این کارآفرین گفت : به عنوان فارغ التحصیل دانشگاه فنی حرفه ای در بسیاری از زمینه های هنری همچون ( طراحی و تولید نقش برجسته و المان شهری ، تصویرسازی کتاب کودک و بازی سازی ) به فعالیت مشغول هستم و با ارگانها و سازمانهای دولتی مشغول به کار می باشم، در حال حاضر به همراه همسرم به اداره یک کارگاه هنری مشغول هستیم که در این کارگاه به تولید آثار هنری می پردازیم .

فریدنیا گفت : یکی از مهم ترین تفاوتهای دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت ورزی است که موجب توانمند ی در فارغ التحصیلان این دانشگاه می گردد و این امر موجب بارور ساختن استعدادها و کشف و شناسایی دانشجویان می گردد که خود گامی مهم در راستای توسعه و رشد فردی و جامعه است.

استاد دانشگاه فنی و حرفه ای اهم فعالیت های خود را در حوزه های طراحی و ساخت المان شهری ،طراحی و ساخت بازی رایانه ای ، طراحی و تصویرسازی کتاب کودک و حوزه تبلیغات و گرافیک بیان کرد . وی با توصیه به دانشجویان مبنی بر خودباوری و پشتکار در کار برای رسیدن به اهدافشان، گفت : یکی از اهداف دانشگاه‌های مهارتی کمک به افزایش تولید و بهره‌وری در جامعه است .

فریدنیا اظهار کرد: یکی از معضلات امروز کشور، موضوع بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی است اما فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به ایجاد رشته های این دانشگاه بر اساس نیازهای بازار کار ، دسترسی بهتری به بازار کار و اشتغال دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز