بیانه جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران کردستان در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۷۳۲۰
بیانه جامعه ورزش و جوانان  و بسیج ورزشکاران کردستان در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور
جامعه ورزش و جوانان کردستان و بسیج ورزشکاران استان در محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشور بیانیه مشترکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، در پی ترور  دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان کردستان بیانیه مشترکی صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
 
«از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند؛ برخی از آنها به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند»
بار دیگر دست های آلوده و پنهان استکبار جهانی آن دشمن قسم خورده ملت مقاوم ایران اسلامی آشکار شد و در اقدامی کور و ذلت بار با به شهادت رساندن دانشمند متعهد و پارسای هسته ای شهید "دکتر محسن فخری زاده" آنهم در آستانه سالگرد شهادت "سردار حاج قاسم سلیمانی" چهره زشت و کریه تروریستی خود را به جهانیان نشان داد.
همان دشمن زبونی که در مصاف رو در رو با ملت مقاوم و یا جنگ مستقیم با قهرمانانش چون سلیمانی ها و فخری زاده ها عاجز مانده است، بزدلانه کمین کرده و دست به ترورشان می زند. این خود بهترین نشانه و بشارت ظفر برای یک چنین ملت مقتدر و مقاومی است.
بی تردید راهی که مردم ایران در رسیدن به قله های تمدن نوین اسلامی و تشکیل امت مسلمین در پیش گرفته، با این اقدامات مذبوحانه متوقف نشده و بلکه سرعت و قدرت بیشتری پیدا می کند و به قول معمار بزرگ انقلاب اسلامی که فرمودند: بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.
جامعه ورزش و جوانان استان کردستان ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و مقاوم ایران و خانواده آن شهید معزز، اعلام می دارد.
شهادت دانشمندان علمی و پژوهشی ایران اسلامی نه تنها هرگز نمی تواند کوچکترین رخنه ای در اراده آهنین ملت ایران برای فتح قله های ترقی ایجاد کند، بلکه بر تلاش، کوشش و اراده ما افزوده خواهد شد.
همه طراحان، عاملان و مباشران این اقدام ننگین بدانند ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی انتقام سختی از آنان خواهد گرفت.
 

جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران

استان کردستان

سنندج- 12 آذرماه 1399

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز