فروش مال غیر و دستگیری کلاهبردار میلیاردی در خرم آباد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۷۴۵۲
فروش مال غیر و دستگیری  کلاهبردار میلیاردی در خرم آباد
رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ عباس نظری" گفت : در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه  شخصی با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاهبرداری است ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

اوافزود  :در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد  شاکی یک واحد آپارتمان 100 متری را به مبلغ دو میلیارد و 500 ریال از فردی خریداری کرده و پس از مدتی متوجه می شود که ملک متعلق به فروشنده نبوده و در مالکیت فرد دیگری است و فرد متخلف با تنظیم قولنامه جعلی ملک مذکور را تصرف کرده و اقدام به فروش آن کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

او بیان کرد : در بازجویی های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده  به مرجع خواهان تحویل داده شد.

سرهنگ نظری در پایان به شهروندان توصیه کرد معاملات ملکی خود را پس از استعلام از شهرداری در بنگاه های مشاور املاک و با دریافت کد رهگیری انجام دهید تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و کلاهبردار قرار نگیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز