رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

سامانه پاسخگویی برخط آزمایشگاه کرونا در سمنان راه‌اندازی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۷۵۱۹
سامانه پاسخگویی برخط آزمایشگاه کرونا در سمنان راه‌اندازی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه سامانه پاسخگویی برخط آزمایشگاه کرونا راه‌اندازی شد، گفت: جلوگیری از مراجعه حضوری مردم به مراکز منتخب کرونا، هدف راه‌اندازی این سامانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ نوید دانایی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی برخط آزمایشگاه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و اظهار داشت: این سامانه در راستای جلوگیری از مراجعه حضوری به مراکز منتخب کووید ۱۹ در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه و دریافت پاسخ آزمایش کرونا ویروس به‌صورت آنلاین راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مناسب شرایط در راستای تسهیل سازی برای دریافت خدمات سلامت در دستور کار است، افزود: افرادی که آزمایش کرونا ویروس در مراکز منتخب کووید ۱۹ داده‌اند، دیگر نیازی به مراجعه حضور برای دریافت جواب آزمایش ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحقق و توسعه دولت الکترونیک را از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه برشمرد و گفت: نوبت‌دهی آسان، صرفه‌جویی در زمان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

دانایی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به آدرس www.semums.ac.ir در بخش «شهروندان- جواب دهی آزمایشگاه‌ها» و واردکردن کد ملی و کد پذیرش (که از طریق پیامک به اطلاع مراجعین خواهد رسید) از نتیجه آزمایش خود مطلع شوند.

وی در ادامه با اشاره به مراکز منتخب کووید ۱۹ تحت پوشش این دانشگاه اعلام کرد: دو مرکز ۱۷ شهریور و محقق در شهرستان سمنان، مرکز سیدالشهدا در شهرستان دامغان، دو مرکز شماره دو شهری و مرکز ایوان کی در شهرستان گرمسار، دو مرکز شهید تبیانیان و مرکز شهمیرزاد در شهرستان مهدی‌شهر، دو مرکز خدمات جامع سلامت و داورآباد در شهرستان آرادان و مرکز شهدای سرخه در این شهرستان آمادگی خدمت‌رسانی به عموم مردم را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه این مراکز از ساعت هشت صبح الی ۲۰ شب آماده ارائه خدمات سلامت در خصوص بیماری کرونا به هم استانی‌ها هستند، یادآور شد: حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز