بازدید سرپرست ورزش وجوانان لرستان از پروژه های ورزشی پلدختر ؛

امان الهی : ترمیم مجدد زمین چمن ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر را در دستور کار قرارداده ایم / تکمیل پروژه های ورزشگاه سیل زده پلدختر از اولویت ها است

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۷۵۲۸
امان الهی : ترمیم مجدد زمین چمن ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر را در دستور کار قرارداده ایم  / تکمیل پروژه های ورزشگاه سیل زده پلدختر از اولویت ها است
حشمت الله امان الهی از پروژه های عمرانی – ورزشی مجموعه ورزشی سیل زده شهید سرمالیان پلدختر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی در این بازدید که صبح روز چهارشنبه صورت گرفت ،اظهار کرد: یکی از دغدغه های اداره کل ورزش وجوانان استان بحث  تکمیل ،بازسازی وساماندهی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر است که در سیل فروردین 98 دچار خسارت جدی شده بود.

او افزود:  هرچند ایرادات فنی به مجموعه وارد است ولی باتوجه به ضرورت امر وبرطرف کردن نیاز های ورزشی ورزشکاران این شهرستان  موضوع بازسازی این مجموعه وتکمیل پروژه های آن یکی از اولویت های ما در ورزش وجوانان است تا بتوانیم آنچه که وجوددارد  را آماده بهره برداری کنیم .

 امان الهی با بیان اینکه بیش از 30 هزار متر مربع لجن کشی از این مجموعه انجام گرفته  است ، خاطر نشان کرد: حصارکشی ،سردرورودی مجموعه ،  استخر وسالن هانیز  انجام گرفته یا در روند تکمیل برای بهره برداری قراردارند.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان با اشاره به انجام 3هزار متر کف پوش در سالن ها ، یادآورشد:استخر آماده بهره برداری است وفقط بحث فاضلاب  آن باقی مانده که از مجموعه خارج  و مربوط به خیابان کناری است که در این خصوص مدیریت آب وفاضلاب استان وشهرستان  قول مساعد داده اند که این مشکل را نیز برطرف کنند .

امان الهی در ادامه به بحث ترمیم زمین چمن مجموعه پلدختر به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان اشاره کرد وادامه داد: 4 زمین چمن در استان اجرا شده که فقط زمین چمن پلدختر دچار مشکلات فنی شده است لذا با توجه به اینکه این زمین چمن درگذشته دوبار مورد ترمیم قرار گرفته بود برای برطرف کردن این مشکل نیز  ترمیم مجدد زمین چمن ورزشگاه  شهید سرمالیان رادر دستور کار قرار دادیم .

سرپرست ورزش وجوانان لرستان در پایان به بحث سکو ها ،رختکن و سرویس های بهداشتی مجموعه  اشاره کرد و  گفت: این پروژه ها نیز در اولین فرصت انجام خواهند شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز