دستگیری جوان حیوان آزار در ارومیه

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۶
دستگیری جوان حیوان آزار در ارومیه
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : فرد حیوان آزار که اقدام به بریدن گوش های یک قلاده سگ در ارومیه کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مهران نظری افزود: پس از انتشار تصاویر بریدن گوش های یک قلاده توله سگ در  صفحات اینستاگرام، اکیپ عملیات یگان حفاظت این اداره کل، موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود:  پس از بررسی های اولیه معلوم شد حادثه در ارومیه اتفاق افتاده است و به دنبال آن با اخذ دستورات لازم از مراجع قضایی موضوع از طریق تیم های کارشناسی پلیس فتا ارومیه پیگیری  و متهم پس از آن شناسایی و احضار، با اخذ توضیحات تحویل مراجع قضایی شد.

نظری با تقدیر از همکاری نیروهای خدوم و پر تلاش پلیس فتا ارومیه که موجب شناسایی و دستگیری فردحیوان آزار شدندگفت: متاسفانه موضوع بریدن گوش های توله سگ در بین افرادی که اقدام به نزاع سگ ها می کنند رواج داشته که این موضوع از مصادیق بارز حیوان آزاری می باشد.

وی گفت : جوان ارومیه ای نیز پس از دستگیری نسبت به اقدام خود ابراز پشیمانی کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی افزود: با هماهنگی های فزاینده ای که با مراجع قضایی و همچنین تیم های پلیس استان به عمل آمده است خوشبختانه تخلفات زیست محیطی اکنون در کوتاه ترین زمان ممکن  پیگیری و متخلفین در کمترین زمان دستگیر می شوند.

نظری افزود: حیوان آزاری از جمله تخلفات زیست محیطی است که متاسفانه برخی از افراد اقدام به این عمل می کنند و امروزه برخورد با این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این استان نیز در برخورد با این متخلفین با جدیت  عمل خواهند کرد.

نظر شما
پرونده ویژه