رئیس پلیس راهور البرز خبرداد:

آغاز ارائه خدمات مرکز تعویض پلاک در مرکز" قزلحصار"

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۸۴۰۴
آغاز ارائه خدمات مرکز تعویض پلاک در مرکز قزلحصار
رئیس پلیس راهور استان البرز از آغاز ارائه خدمات مرکز تعویض پلاک قزلحصار در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرقدر تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ، از روز شنبه تاریخ 15 آذر، تعطیلی و محدودیت کاری مرکز تعویض پلاک در استان البرز لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز و نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ساعت کار و نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع ثانوی و برگشت به شرایط عادی تا ساعت 15 افزایش یافته است.

سرهنگ شرق تاکید کرد: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از یکم آذر و به واسطه تعطیلات کرونایی منقضی شده باشد، به تعداد روز های تعطیل کرونایی تمدید و دارای اعتبار خواهند بود و وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آن ها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان از مردم خواست با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر عدم حضور افراد در مراکز پرتردد و پر ازدحام به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، این هشدار را جدی بگیرند و از تجمع در مراکز خدمات رسان پلیس راهور خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز