در آبان ماه سال جاری:

بیش از ۱۰۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهرسنندج آسفالت و بهسازی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۸۴۷۳
بیش از  ۱۰۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهرسنندج آسفالت و بهسازی شد
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 101 هزار و 300 مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه سالجاری بیش از 15 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهزاد ریحانی فرد گفت: عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در آبان ماه بصورت گسترده اجرا شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 بهزاد ریحانی فرد گفت: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابرین و وسائط نقلیه، حذف ناهمواری های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی از بهسازی 101 هزار و  300 مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر 15 هزار و 332 تن آسفالت صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سالجاری 52 هزار و 20 متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد با 7 هزار و 114 تن آسفالت؛ بهسازی شد.

وی افزود: 24 هزار و 620 متر مربع از سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر نیز با 4 هزار و 305 تن آسفالت در ماه گذشته بهسازی شده است.

ریحانی فرد همچنین افزود: در سطح شهرداری منطقه یک نیز با 3 هزار و 302 تن آسفالت؛ 20 هزار و 900 متر مربع از سطح معابر و 3 هزار و 760 متر مربع از معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با 611 تن آسفالت ریزی؛ بهسازی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز