در نیمه نخست آذر ماه سال جاری

کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی با اعمال محدودیت های کرونایی

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۸۹۴۱
کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی با اعمال محدودیت های کرونایی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی در نیمه نخست آذرماه سال جاری شاهد کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در ورود خودرو های شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی در نیمه اول آذر ماه سال جاری افزود : اعمال این محدودیت باعث کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد انواع وسایل نقلیه در استان گردید بطوریکه میزان تردد از ۶ میلیون در مدت زمان مشابه سال قبل به ۳ میلیون رسید.

 شکری افزود : در میزان تردد ورودی و خروجی به استان نیز در مدت زمان اعمال محدودیت های ستاد ملی کرونا شاهد کاهش ۴۳/۶ تردد انواع وسائل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم بطوریکه بیشترین کاهش تردد به ترتیب در محور میاندوآب- ملکان، میانگذر شهید کلانتری و تکاب-بیجار بعنوان مبادی ورودی و خروجی به اینان ثبت شده است.

 این مقام مسئول در مورد کاهش تردد انواع وسائل نقلیه در مدت زمان اعمال محدودیت های کرونایی در محورهای مواصلاتی استان اذعان کرد : در نیمه آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۵ درصدی در تردد خودرو های سنگین ، کاهش ۴۱/۸ درصدی تردد انواع خودروهای سواری و کاهش ۲۳/۴ درصدی تردد اتوبوس بوده ایم.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: اعمال محدودیت های ورود و خروج خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی با تصویب ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بعد از نیمه آذر ماه سال جاری همچنان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود کاهش تردد خودرو ها نیز به تبع آن در محورهای مواصلاتی استان ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز