فرمانده انتظامی کرج خبرداد:

۳ اوباش شناخته شده منطقه "کیانمهر" کرج دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۹۰۲۰
۳ اوباش شناخته شده منطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده منطقه کیانمهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 43 کیانمهر در حین گشت زنی مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید با 3 سرنشین در حالی که اقدام به عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی را می کنند، با سرعت زیاد در حال تردد هستند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان این که ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را صادر کردند، افزود: خودروی مذکور به محض مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست از محل متواری شد که در این راستا ماموران اقدام به تعقیب و گریز کرده و پس از طی مسافتی در یک اقدام غافلگیرانه، خودرو را متوقف و هر 3 سرنشین آن  رادستگیر کردند.

سرهنگ  گودرزی بابیان این که متهمان دستگیر شده از اراذل و اوباش سابقه دار سطح حوزه استحفاظی کلانتری 43 کیانمهر بودند، اظهار داشت: نامبردگان به دلیل شرارت و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی قرار داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از خودرو متهمان، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز