مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اعلام کرد:

اجرای عملیات خاکبرداری پشت دیوار بتنی در بهاران

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۹۰۴۵
اجرای عملیات خاکبرداری پشت دیوار بتنی در بهاران
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: یکی از ساکنان واقع در بلوار 22 بهمن به صورت خودسرانه اقدام به خاکریزی و تسطیح حریم سبز نمود که همین امر باعث صدمه زدن به دیوار بتنی نصب شده در این معبر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  عابدین لطفی گفت: عملیات ایمن سازی ترانشه بلوار 22 بهمن در بهاران اجرا شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران عنوان کرد: یکی از ساکنان واقع در بلوار 22 بهمن در بهاران براساس مجوز اقدام به ساخت و ساز بنای مسکونی نمود.

مهندس عابدین لطفی اظهار داشت: با توجه به اینکه ملک این شهروند دارای تجاری بود؛ درخواست دسترسی و برداشتن دیوار بتنی نصب شده در بلوار 22 بهمن را به این شهرداری اعلام کرده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه در نقشه معبر بلوار 22 بهمن جز حریم سبز بود، بنابراین این شهرداری با درخواست این شهروند مخالفت کرد.

مهندس لطفی بیان کرد: متاسفانه این شهروند بصورت خودسرانه اقدام به خاکریزی و تسطیح مسیر حریم سبز این معبر اقدام نمودند که همین امر باعث صدمه رسیدن به دیوار بتنی نصب شده در این بلوار شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیوارهای بتنی به علت کج شدن احتمال سقوط  و خطراتی برای عابرین پیاده را داشت، این شهرداری چندین مرتبه به این مالک در خصوص اجرای خاکبرداری اخطار لازم را دادند.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج اعلام کرد: متاسفانه این مالک به اخطارهای داده شده توجهی نکرد و با توجه به اینکه احتمال سقوط دیوارهای بتنی وجود داشت و در راستای جلوگیری از حادثه ناگوار برای عابران، واحد عمران این شهرداری  نسبت به ایمن سازی و خاکبرداری این مسیر اقدام نمود.

وی تاکید کرد: قطعاً به دلیل ایجاد خطر این شهروند برای شهروندان و بسته شدن معبر این شهرداری  از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم را انجام خواهد داد و به طور قطع مالک هم  جریمه خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز