طی ۲ روز گذشته رقم خورد:

دستگیری ۱۰۸ سارق و مالخر / کشف ۱۸۵ میلیارد اموال سرقتی در البرز

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۹۶۴۸
دستگیری ۱۰۸ سارق و مالخر / کشف ۱۸۵ میلیارد اموال سرقتی در البرز
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: در 48 ساعت گذشته 108 سارق و مالخر در سطح استان دستگیر و 185 میلیارد ریال اموال مسروقه از آن ها کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سرقت، طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه در سطح استان البرز به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به دستگیری 108 سارق و مالخر اموال مسروقه در این طرح گفت: از مجموع دستگیر شدگان 93 نفر سارق و 15 نفر آن ها مالخر هستند که با دستگیری آن ها 49 باند نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: عمده سرقت آن ها در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی، سرقت اماکن، جعل و کلاهبرداری و حوزه جنایی بوده است.

سردار محمدیان خاطر نشان کرد : با دستگیری این متهمان 11 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، یک سلاح گرم، چند سلاح قلابی، اسناد ملکی مسروقه و تعدادی تلویزیون، بدلیجات، لپ تاب، گوشی تلفن همراه، سلاح سرد، ضبط و باند و لوازم خانگی کشف شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی مالباختگان این سرقت ها، یادآور شد: ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از 185 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز