یادداشت روز؛

آقای منیعی هیچ کس دشمن شما نیست/ منتظر راه افتادن قطار گل ریحان هستیم!

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۹۷۴۳
آقای منیعی هیچ کس دشمن شما نیست/ منتظر راه افتادن قطار گل ریحان هستیم!
همتون می خواستید ما ببازیم، همتون از دم. این جمله میثم منیعی خطاب به رسانه هایی بود که بدون هیچ گونه چشمداشت و حتی نوشیدن یک استکان چای در باشگاه گل ریحان در سرما و گرما بازی ها و تمرین های این تیم را پوشش داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، میثم منیعی بعد از شکست خانگی مقابل پارس جنوبی از مصاحبه با مطبوعات و دوربین های تلویزیونی سیمای البرز صرف نظر کرد و آن ها را مقصر شکست گل ریحان دانست.

آقای منیعی! اینگونه رفتار با رسانه ها از مربی ای که خود را شاگرد مکتب پاس می داند و سال ها خاک این فوتبال را خورده بعید است. کدام یک از رسانه ها تا به این لحظه علیه شما و تیم تان حاشیه سازی کرده اند که امروز اینگونه آن ها را متهم به اصلی ترین عامل شکست می کنید؟

آقای منیعی! اگر هر مربی بخواهد باخت را بر گردن دیگران بیاندازد پس مسائل فنی و تاکتیکی چه می شود؟

البته جناب منیعی بیراه هم نگفته چراکه کار رسانه دیدن نکات سیاه و سفید و انتقال آن به مردم است. خود آقا میثم و مدیران باشگاه گل ریحان هم می دانند که رسانه های البرزی بخاطر حمایت از تیم استان شان چشم بر بسیاری از سیاهی ها بستند و با قرار دادن میکروفن مقابل آن ها هرآنچه شنیدند را بدون تحلیل و کنکاش به گوش مردم رساندند!

مدیرعامل باشگاه گل ریحان بعد از باخت مقابل پارس جنوبی مصاحبه عوامل تیم با دوربین سیمای البرز را ممنوع اعلام کرد اما احتمالا جناب رضایی فراموش کرده اند که همین برنامه تلویزیونی که امروز عامل شکست گل ریحان معرفی شده ماه هاست که هر هفته بدون کمترین چالش آنتن خود را در اختیار عوامل باشگاه قرار داده و بصورت همه جانبه از این تیم حمایت کرده است.

مدیران گل ریحان که مدت ها است ضعف خود را پشت عواملی چون مسئولان استانی، ناظران فدراسیون، داور، آب و هوا و غیره پنهان کرده اند اینبار دیواری کوتاه تر از رسانه ها پیدا نکرده اند و اتفاقات شب قبل از بازی برنامه سیمای البرز را عامل نتیجه نگرفتن گل ریحان معرفی کرده اند. برنامه ای که در آن بدهی های معوقه باشگاه مورد سوال قرار گرفت و سرپرست تازه کار گل ریحان با مطرح کردن موضوع گم شدن لب تاپ حاشیه ای جدید برای این تیم ایجاد کرد!

آقای منیعی، تمامی رسانه های البرزی قدردان جنابعالی هستند که با متهم کردن شان باعث شده اید از این به بعد با چشمان بازتر شما و تیم تان را زیر نظر بگیرند تا مبادا حقی از شما و البته فوتبالِ عزیز ضایع شود.

آقا میثم، هیچ کس دشمن شما نیست و در مقابل شما قرار نگرفته، لطفا بجای انداختن تقصیر برگردن دیگران مثل مربی های حرفه ای ضعف را بپذیرید و جهت رفع آن تلاش کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز