استاندار ایلام:

روند بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان کاملا کاهشی شده است

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲۵
روند بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان کاملا کاهشی شده است
استاندار ایلام با بیان اینکه چهار شهرستان ایلام در آبان ماه در وضعیت بحرانی ابتلاء به کرونا قرار داشتند، گفت: از ۴۰۰ بستری بیماران کرونایی در روز‌های بحرانی به حدود ۱۵۰ تا۱۶۰ نفر رسیده ایم و در زمینه فوتی‌ها نیز از ۱۰ نفر به یک نفر رسیده ایم.

به گزارش برنا؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا در استان ایلام پس از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودسازی گفت: متاسفانه در آبان ماه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا و همچنین بستری‌ها در استان ایلام بالا بود.

وی با بیان اینکه چهار شهرستان ایلام در آبان ماه در وضعیت بحرانی ابتلاء به کرونا قرار داشتند، افزود: در ماه گذشته رتبه نخست  در ابتلاء و نیز رتبه سوم کشور در تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا را به خود اختصاص داده بودیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه با اجرای دو مرحله محدودیت‌های شدید هم اکنون استان ایلام در ردیف استان‌های برتر کشور در کنترل بیماری کرونا قرار گرفته است، عنوان کرد: از همکاری کادر بهداشت و درمان، مردم و سایر مسئولان اجرایی در این زمینه تشکر می‌کنم. 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: از ۴۰۰ بستری بیماران کرونایی در روز‌های بحرانی به حدود ۱۵۰ تا۱۶۰ نفر رسیده ایم و در زمینه فوتی‌ها نیز از ۱۰ نفر به یک نفر رسیده ایم.  

وی با اظهار تاسف از فوت ۶۰۰ نفر از شهروندان ایلامی در اثر بیماری کرونا تاکید کرد: امیدواریم شهروندان همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مقید باشند چراکه کوچکترین سهل انگاری ما را به وضعیت بحرانی آبان ماه باز می‌گرداند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز