پیشرفت ۴۴ درصدی پروژه های طرح ابرار در شهرستان شاهین‌دژ

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۸
پیشرفت ۴۴ درصدی پروژه های طرح ابرار در شهرستان شاهین‌دژ
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه خود به شهرستان شاهین دژ در جلسه ای در فرمانداری این شهرستان از پیشرفت ۴۴ درصدی پروژهای آسفالت راههای روستایی شاهین دژ در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و هیات همراه در سفر یک روزه به شهرستان شاهین دژ و در محل فرمانداری این شهرستان در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان شاهین دژ ، فرماندار شهرستان تکاب و نماینده مردم شهرستانهای شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی حضور و پیرامون مسایل مربوط به آسفالت راههای روستایی این دو شهرستان در قالب طرحهای ابرار به بحث و گفتگو پرداختند.

 شکری در این جلسه با اشاره به برخورداری ۷۸ درصدی خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ و ۸۰ درصدی خانوار روستایی شهرستان تکاب از راه آسفالته افزود : بعد از اجرای طرح ابرار درصد برخورداری در شهرستان شاهین دژ به ۸۵ درصد و در شهرستان تکاب به ۸۶ درصد ارتقا خواهد یافت.

 وی گفت : در شهرستان شاهین دژ ۴۹/۷ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ابرار اجرا خواهد شد که میتوان از محورهای کرد کندی به طول ۸ کیلومتر ، حاجی آباد قازانلو به طول ۱۱ کیلومتر ، گوزل بولاغ - باغ سفلی به طول ۱۰ کیلومتر یاد کرد.

 این مقام مسئول ادامه داد : در شهرستان تکاب نیز بالغ بر ۴۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ابرار اجرا خواهد شد که تا کنون این پروژه ها ۴۹ درصد پیشرفت داشته و از محور های مهم آن می توان به محور آسمان بلاغی به طول نزدیک به ۲ کیلومتر ، بهرلو - گوله گوله فیض آباد به طول ۷/۵ کیلومتر و چهار طاق  به طول ۷ کیلومتر اشاره نمود.

 گفتنی است در این جلسه در خصوص تسریع در اتمام پروژه های طرح ابرار با آماده شدن شرایط جوی توسط مسئولین محلی تاکید و در مورد مشکلات مربوط به تامین اعتبارات ، تامین قیر و مسایل مربوط به پیمانکاران بحث و تبادل نظر شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز