رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

با تامین منابع مالی مشکلات فنی خانه اسکواش رفع می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۰۱۰۸
با تامین منابع مالی مشکلات فنی خانه اسکواش رفع می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و سرپرست ورزش و جوانان لرستان و مسئولان هیئت اسکواش استان از خانه اسکواش خرم آبادبازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سمانه حسن پور رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان به دعوت سرپرست اداره کل ورزش جوانان استان از ورزشگاه تختی خرم آباد بازدید کرد .

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استانداری لرستان در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش  ورزش به عنوان یک پدیده کاملا تاثیر گذار اجتماعی برای نشاط و پویایی جامعه در ابعاد همگانی ،عمرانی و قهرمانی حمایت خود را از توسعه ورزش استان اعلام کرد .

او افزود:متاسفانه ورزشگاه پیر تختی خرم آباد با توجه به قدمت و نقش مهمی که برای پویایی جامعه دارند کمتر مورد توجه قرار گرفته وامیدواریم با تزریق منابع مالی نسبت به رفع مشکلات سخت افزاری این مجموعه بزرگ اقدام کنیم .

حسن پور  در بازدید از خانه اسکواش استان این خانه را یک ظرفیت مهم برای توسعه این ورزش عنوان کرد و با توجه به مشکلات فنی خانه اسکواش با توجه به پیگیری های هیات اسکواش و اداره کل جوانان استان قول مساعد برای حل مشکلات سخت افزاری و فنی  این رشته مفرح را داد.

سرپرست  کل ورزش و جوانان  لرستان و دبیر هیات اسکواش استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه جدی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استانداری  به ورزش استان ،رشته اسکواش را یک رشته جذاب و مفرح عنوان کردند که می تواند در ابعاد همگانی و قهرمانی در سبد مردم استان قرار گیرد .

حسن پور هم اسکواش را یک ورزش مفرح ؛جذاب و کاملا رو به رشد توصیف کرد که می تواند در آینده برای لرستان در ابعاد قهرمانی و همگانی افتخار افرین باشد .

 گفتنی است بدنبال تلاشها و پیگیری های فراوان حشمت الله امان الهی مدیریت ورزش و جوانان استان با مسؤلان اجرایی استان در خصوص مشکلات تنها مجموعه ورزشی مرکز استان، ،حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و امیدی معاونت طرح و برنامه سازمان مدیریت در معیت حشمت الله امان الهی مدیریت ورزش و جوانان استان ضمن حضور در مجموعه ورزشی تختی از قسمت های مختلف این مجموعه خانه اسکواش ،سالن مسابقات،چمن شماره یک و دو،خانه تکواندو،خانه بوکس، زمین شماره سه پرتابها،سالن دوومیدانی،خوابگاه ورزشکاران، رختکن تیمها، بازدید کردند .

خبر:محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز