در دیدار سرپرست ورزش وجوانان لرستان و دادستان خرم‎آباد مطرح شد؛

امان الهی : کرونا بیشترین ضربه را به بخش ورزش و حوزه باشگاه داری واردکرده است / شاهون وند : چشم انداز پیش روی ورزش استان مثبت است

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۰۱۰۹
امان الهی :  کرونا بیشترین ضربه را به بخش ورزش و حوزه باشگاه داری واردکرده است /  شاهون وند : چشم انداز پیش روی ورزش استان مثبت است
دردیداردادستان خرم‌آباد با سرپرست ورزش و جوانان استان شاهون وند آینده ی ورزش و جوانان لرستان را مثبت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ داریوش شاهون وند داستان خرم آباد و حشمت الله امان الهی سرپرست اداره کل با هم دیدار کردند .

در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، شاهون وند دادستان خرم آباد  باابراز رضایت از روند فعلی و کاری اداره کل گفت:  با وضعیت پیش رو چشم‌انداز روشنی را برای اداره کل ورزش و جوانان پیش بینی می کنم  .

در این‌ دیدار امان الهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان با اشاره به توانایی خوب پرسنل استان  ، به بیان برخی مشکلات و دغدغه های ورزش و جوانان  خصوصا در حوزه های اشتغال قهرمانان، جوانان، مربیان ، داوران و باشگاه داران  پرداخت.

وی بااشاره به اینکه کرونا باعث شده که بیشترین ضربه به بخش ورزش و حوزه باشگاه داری وارد شود ،گفت: لازم است دراین حوزه کمک های مادی و معنوی بیشتری برای این قشر انجام شود چرا که آنها سرمایه های ورزش استان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز