مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

بازی های فکری زمینه ساز نشاط خانواده ها در ایام کرونا است

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۰۲۳۱
بازی های فکری زمینه ساز نشاط خانواده ها در ایام کرونا است
مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید بر توجه به فعالیت های جسمانی در دوران کرونا وقرنطینه خانگی گفت: بازی های فکری هم می تواند زمینه ساز نشاط وشادابی خانواده وتقویت قوای ذهنی در اعضای خانواده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا مقدم اظهار کرد: این روزها کارشناسان اقشار مختلف مردم را به داشتن فعالیت های جسمانی و بدنی توصیه می کنند و آن را عاملی مهم در تقویت سیستم ایمنی بدن می دانند.

وی افزود: در این ایام شرایط روحی جامعه نیز اوضاع خوبی ندارد و نیاز است تا با پرداختن به برخی امور سطح نشاط وشادابی را در نزد خانواده ها بالا برد.

مقدم ادامه داد: بازی های فکری ورومیزی می توانند در عین اینکه تقویت قوای ذهنی را در اعضای خانواده تقویت کند فضایی با نشاط در خانه مهیا کند و خلا ورزش های ذهنی را نیز پرکند.

مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی استان البرز تصریح کرد: بازی های فکری از قیمت بالایی برخوردار نیست ضمن آنکه در صورت دسترس نبودن می توان با استفاده از وسایل دم دستی موجود در منزل بازی های متنوعی را انجام داد.

وی با بیان اینکه بازی های فکری و رومیزی می تواند خلا بسیاری از سرگرمی های خارج از خانه را در شرایط کرونا پر کند گفت: انجام بازی در خانه ضمن برطرف کردن نیاز فرزندان به بازی می تواند زمینه ساز تعامل بیشتر اعضای خانواده شود.

مقدم در پایان با بیان اینکه بازی های متنوع فکری و نحوه انجام آن در سایت انجمن بازی های فکری به نشانیwww.mindsports.ir قابل دسترس همگان است گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به این سایت در جریان بازی های مختلف فکری قرار بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز