آغاز ثبت نام دوره تک پودمان کشت و تکثیر گیاهان دارویی توسط علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۰۲۴۸
آغاز ثبت نام دوره تک پودمان کشت و تکثیر گیاهان دارویی توسط علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مجوز اجرای دوره کشت و تکثیر گیاهان دارویی را بصورت تک پودمان اخذ کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ حبیب زاده رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  ارومیه با اعلام این مطلب اظهار کرد:دوره آموزشی شناخت و تکثیر گیاهان دارویی به مدت ۴۰۰ ساعت و بارائه مدرک معتبر از دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهد بود.

وی افزود:این دروه آموزشی تخصصی ویژه تمامی دانشجویان، فارغ التحصیلان رشته های مختلف از جمله کشاورزی و سایر علاقمندان به این رشته در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد:از جمله اهداف برگزاری این دوره می توان به شناخت انواع گیاهان دارویی، آشنایی با خواص گیاهان دارویی، تکثیر گیاهان دارویی کمیاب و بومی استان، فرآوری پس از برداشت گیاهان دارویی، آشنایی با آفات و بیماریهای گیاهان دارویی و معطر، تجاری سازی و فرصتهای شغلی در حوزه گیاهان دارویی اشاره کرد.

حبیب زاده اظهار کرد: این دوره آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی واحد و زیر نظر اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  علاقمندان جهت ثبت نام تا ۲۸ آذرماه فرصت دارند اظهار کرد:شروع دوره ازیک دی ماه سالجاری خواهد بود و مخاطبان دوره حداقل باید دارای مدرک دیپلم باشند تا بتوانند در این دوره شرکت نمایند.

حبیب زاده اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران، فرهنگسرای جوان ارومیه، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۶۰۰۳۱ و ۰۴۴۳۳۴۷۳۳۳۳ تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز