تمدید مهلت دریافت تسهیلات کرونایی باشگاه‌های ورزشی خصوصی +نحوه ثبت نام

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۰۷۵۰
تمدید مهلت دریافت تسهیلات کرونایی باشگاه‌های ورزشی خصوصی +نحوه ثبت نام
اداره کل ورزش وجوانان البرز در اطلاعیه اعلام کرد :مهلت پرداخت تسهیلات به موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ بنا به اعلام دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای ورزشی وزارت ورزش و جوانان، در پی استمرار تعطیلی باشگاه های ورزشی، موسسین اماکن ورزشی خصوصی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می توانند جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

شرایط دریافت این تسهیلات به شرح ذیل می باشد:

۱- متقاضیان می بایست جهت ثبت نام به میز خدمت الکترونیکی در سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس اینترنتی sd.msy.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

۲- کلیه مراحل ثبت نام، بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی توسط موسسه باشگاه صورت گیرد.

۳- راهنمای چگونگی ثبت نام و پیگیری امور مربوطه در سایت قابل مشاهده می باشد.

۴- اطلاعات متقاضیان پس از تائید اداره کل ورزش و جوانان استان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد. پس از ارسال اطلاعات موسسین باشگاههای ورزشی (خصوصی) در مرحله بعد متقاضی دریافت تسهیلات جهت تکمیل اطلاعات شغلی به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir آیتم ورود متقاضی کارا مراجعه و پس از تکمیل این اطلاعات به آدرس https://corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست تسهیلات خود را نهایی نمایند.

۵- وام تخصیصی در این طرح ۱۶ میلیون تومان به ازای هر نفر می باشد.

۶- تسهیلات در نظر گرفته شده دارای سود ۱۲ درصد بوده، دوره تنفس ۶ ماهه و شروع اقساط از پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ می باشد.

۷- اشخاصی که قبل از این دستورالعمل از تسهیلات مربوط به مشاغل و رسته های آسیب دیده از کرونا استفاده نموده اند، چنانچه مجددا درخواست اخذ تسهیلات نمایند، پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ درخواستی در قالب تسهیلات مطابق این دستورالعمل امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است، راهنمای ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات، در قالب فایل pdf به نشانی http://alborz.msy.gov.ir/news/2032586.htm قابل دسترسی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز