استاندار کردستان:

جوانان باید مشتاقانه برای خدمت به همنوعان تمام تلاش خود را بکار گیرند

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۰۸۸۹
جوانان باید مشتاقانه برای خدمت به همنوعان تمام تلاش خود را بکار گیرند
استاندار کردستان گفت: از جوانان می‌خواهم که برای کمک به مردم در شرایط سخت و بحران‌ها، به عنوان داوطلب به جمعیت هلال احمر بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، ضمن تبریک روز جهانی داوطلب اظهار داشت: اولین جایی که در بحران‌ها و حوادث مردم از آن یاد می‌کنند، هلال احمر است، لذا جوانان از این فرصت استفاده کرده و با پیوستن به این جمعیت، ایفا کننده نقش در زمان مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه هلال احمر همواره ناجیان مردم در حوادث مختلف هستند، اضافه کرد: در شرایط کرونایی نیز جمعیت هلال احمر همراه بسیار خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی بوده است و اکنون در طرح محله محور برای خدمت به مردم در بحث مقابله با کرونا، فعالیت دارند.

استاندار کردستان همراهی هلال احمر را در این شرایط بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: مردم امیدشان به مجموعه‌های دولتی و هلال احمر است و همه به ویژه جوانان باید مشتاقانه برای خدمت به همنوعان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان هم با بیان اینکه داوطلبی حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان است، افزود: داوطلبان این جمعیت در عرصه‌های محتلف همواره کمک حال مردم بوده‌اند و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نمی‌کنند.

پیام جلالی به شیوع کرونا از اسفند پارسال و تحت فشار بودن کادر پزشکی اشاره کرد و گفت: برای کاهش فشار بر کادر درمان، در چند روز گذشته تیمی ۵۰ نفری از داوطلبان را برای کمک به علوم پزشکی اختصاص دادیم و سه تیم متشکل از پزشکان متخصص، عمومی و پرستاران هلال احمر از سه استان دیگر برای کمک به علوم پزشکی به کردستان اعزام شدند.

وی به در دست اجرا بودن طرح محله محور شهید سلیمانی و همکاری با سپاه در این زمینه اشاره و اضافه کرد: طرح آمران سلامت را در مدتی پیش اجرا کردیم و اکنون نیز در حال اجرای طرح ناظران سلامت و همکاری با علوم پزشکی هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به توسعه بانک اطلاعاتی تجهیزات پزشکی هلال احمر و هزینه کرد ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار برای این کار، افزود: در حال حاصر بیش از ۴ هزار داوطلب و ۸۷۴ امدادگر در قالب ۱۷۹ تیم عملیاتی در هلال احمر کردستان فعالیت دارند.

در پایان این نشست، لباس مخصوص جمعیت هلال احمر به استاندار کردستان اهدا و وی به عنوان عضو افتخاری و داوطلب این جمعیت معرفی شد. ۱۵ آذر مصادف با پنجم دسامبر به عنوان روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز