در مراسمی انجام شد؛

رونمایی از تولید محتوای دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه "تدبیرزندگی"در البرز

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۱۱۵۶
رونمایی از تولید محتوای دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیرزندگیدر البرز
مراسم رونمایی از مجموعه تولید محتوای دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده وتقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مراسم عصر امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز به انجام رسید.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: تجربه نخست البرز در برگزاری مجازی یک رویداد ملی هنری نمره قبولی گرفت و جوانان این استان ظرفیت های بالای خود را به نمایش گذاشتند.

اعظم کریمی افزود: جشنواره تدبیر زندگی با تلاش و کار جمعی از جوانان البرزی شکل گرفته است و می تواند نمونه ای مناسب برای دیگر دستگاه های اجرایی باشد.

وی با تاکید براینکه جشنواره تدبیر زندگی محلی برای معرفی هنرمندان جوان است گفت: وزارت ورزش و معاونت جوانان به واسطه این توانمندی و تلاش مجاب شد تا همراهی و حمایت خوبی را از تیم اجرایی داشته باشند و همراه جوانان برای خلق یک رویداد هنری باشند.

کریمی رویکرد وزارت ورزش و جوانان را حمایت از رویدادهای فرهنگ ساز حوزه جوانان از جمله ازدواج و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: امیدواریم جوانان ما در این عرصه ظرفیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه مشکلات البرز به واسطه مهاجرت های  صورت گرفته بسیار بالاتر از دیگر استان ها است گفت: در جهت کاهش معضلات اجتماعی در این استان انصافا کارهای خوبی در حال انجام است.

اسماعیلی فرد افزود: مهاجرت در کنار وجوه مختلف خود یک وجه مثبت دارد وآن تجمیع استعدادهای نقاط مختلف کشور است وباید از این ظرفیت به نحوه شایسته ای استفاده کرد.

وی خواستار تلاش بیشتر اهالی فرهنگ وهنر ورسانه استان البرز برای اصلاح دیدگاه ها به این استان شد و گفت:البرز سرزمین فرصت ها است و استانداری البرز از تمام ظرفیت خود برای معرفی آن استفاده خواهد کرد.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی نیز با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مرداد به صورت مجازی و از طریق نمایش آثار به وسیله  شبکه های آپارات و اینستاگرام به میزبانی استان البرز برگزار شد گفت:این جشنواره با 99 اثر منتخب از مجموع ٣٧٣ اثر ارسالی، به صورت تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده و با هدف تولید آثاری فاخر و موثر در تحکیم بنیان خانواده انجام گرفت.

سید محمدرضا حسینی با بیان اینکه دوره دوم جشنواره علیرغم مشکلات ایجاد شده ناشی از بحران کرونا از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است افزود:در برگزاری این رویداد ملی جوانان البرزی محور کار بودند و نوید این را میدهم که با حمایت های لازم در آینده این جشنواره می تواند اثربخشی بالایی در حوزه های اجتماعی و هنری داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از مجتبی علی مردانی خبرنگار خبرگزاری برنا در استان البرز به واسطه همراهی رسانه ای و پوشش مطلوب اخبار این رویداد هنری با اهداء لوح تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                             

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز