دعوت مدیر کل ورزش و جوانان استان برای پیوستن به پویش ورزش در خانه

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۱۳۸۸
دعوت مدیر کل ورزش و جوانان استان برای پیوستن به پویش ورزش در خانه
فرزاد فتاحی طی پیامی از مردم درخواست کرد که به پویش ورزش در خانه بپیوندند. در این پیام آمده است: کارکردهای مختلف ورزش همگانی در توسعه فاکتورهای آمادگی جسمانی و روانی جامعه و نقش غیر قابل انکار آن در نشاط اجتماعی امروزه با شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این پیام آمده است: کارکردهای مختلف ورزش همگانی در توسعه فاکتورهای آمادگی جسمانی و روانی جامعه و نقش غیر قابل انکار آن در نشاط اجتماعی امروزه با شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

افزایش ایمنی بدن که از اثرات ارزشمند فعالیت‌های بدنی است امروزه به عنوان عامل مهم در حفظ سلامتی افراد جامعه در کاهش اثرات این بیماری بسیار حائز اهمیت است

محدودیت‌های فعالیت‌های ورزشی به علت تعطیلی اماکن ورزشی و نگرانی خانواده‌ها از شیوع بیماری کرونا نقش بی بدیل ورزش در خانه را بیشتر نمایان می‌کند.

لذا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران توسعه ورزش در استان اعم از حوزه معاونت ورزشی، هیات ورزش‌های همگانی و سایر هیات‌های ورزشی لازم است تا با اهتمام جدی پویش ورزش در خانه را بیش از گذشته جدی گرفته و با پیگیری امور مربوطه را مجددا شرایط لازم برای کسب مقام اول در کشور را همچون اردیبهشت ماه سال جاری ایجاد نمایند در پایان از نقش ارزشمند رسانه وخبرنگاران عزیز در این موضوع صمیمانه قدر دانی مینمایم

 

نظر شما