رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبرداد:

ترخیص بیش از ۱۶۰۰ موتورسیکلت توقیفی در البرز/تداوم اجرای طرح تا ۱۷ دی

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۱۹۱۸
ترخیص بیش از ۱۶۰۰ موتورسیکلت توقیفی در البرز/تداوم اجرای طرح تا ۱۷ دی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد: در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی ، یک هزارو 625 دستگاه موتورسیکلت در این استان به مالکان آن ها تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: براساس دستور العمل اجرایی پلیس راهور ناجا، موتورسیکلت های توقیفی تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸ و غیررسوبی ها در توقفگاه ها باید ترخیص شوند که طی روزهای اخیر ۵۹۶ دستگاه موتورسیکلت در البرز ترخیص شد.

وی اضافه کرد: مالکانی که موتورسیکلت آن ها در پارکینگ ها توقیف شده می توانند تا ۱۷ دی ماه سال جاری با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد : مالکان وسیله نقلیه موتوری درصورت داشتن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال با مراجعه به واحد اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.

سرهنگ شرق افزود: برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت ها حداکثر 8 سال بوده و شرط ترخیص این موتورسیلکت ها نیز بازه زمانی ذکر شده است و چنانچه مالک موتورسیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت و یا داشتن برگ معاینه فنی معتبر است می تواند پس از بازدید کارشناس راهور و اخذ تاییدیه مربوطه برای ترخیص اقدام کند.

وی یادآورشد : موتورسیکلت هایی که هیچ گونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه شماره گذاری پلیس راهور و سامانه پارکینگ ندارند ازاین خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: این طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی بوده که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده می باشد و موتورسیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف شده اند پس از مراحل مربوطه درفرایند ترخیص این دستورالعمل قرارمی گیرند.

سرهنگ شرق تاکید کرد که موتورسکیلت های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز