معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

تمام شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۲۱۶۸
تمام شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وضعیت رنگ بندی تمامی شهرهای استان خراسان شمالی از قرمز به رنگ نارنجی تغییر کرده است.

به گزارش برنا؛ احمد برادران ظهر در گفتگوی خبری شبکه اترک خراسان شمالی از آخرین وضعیت رنگ بندی ابتلاء به بیماری کرونا در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وضعیت رنگ بندی تمامی شهرهای استان خراسان شمالی از قرمز به رنگ نارنجی تغییر کرده است و شهر گرمه در وضعیت زرد قرار دارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با همکاری اقشار مختلف مردم استان برای رعایت محدودیت‌ها با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا، در خراسان شمالی شهر قرمز نداریم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی متناسب با وضعیت رنگ بندی در شهرها افزود: محدودیت منع تردد شبانه در بجنورد همچنان ادامه دارد و بنا بر دستور امروز رئیس جمهور در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تفویض اختیار به استانداران برای اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت ٢١ الی ۴ صبح در سایر شهرهای مورد نیاز وضعیت بررسی و اعلام خواهد شد.

برادران تصریح کرد: در وضعیت نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو فعال و گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند و حضور کارکنان در ادارت نیز بر اساس وضعیت رنگ ابتلاء شهرها می‌باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد ۵١ درصد ابتلاء در دورهمی های خانوادگی است از مردم استان خواست به این موضوع در شب یلدا توجه کنند و گفت: وضعیت برخی شهرها به ویژه بجنورد شکننده است و بنابراین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب برگشت محدودیت‌های وضعیت قرمز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز