آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۲ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۲۲۰۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۲۲ آذر ۹۹
در حال حاضر ۹۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

به گزارش برنا؛ بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در شبانه روز گذشته ۱۲۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دو دانشگاه شناسایی و بستری بستری و ۸۴ نفر نیز در همین مدت با بهبود نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

همچنین ۹۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران بستری و از این تعداد ۱۹۳ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر به ترخیص ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و از این تعداد ۱۶۲ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر سیدعباس موسوی افزود: در حال حاضر شهرستان های ساری ، محمودآباد و نور با وضعیت نارنجی و رامسر، آمل، نکا، بهشهر و گلوگاه با وضعیت قرمز (حاد) هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با بیان اینکه شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کروناویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، شمار ترخیصی‌ها را در این مدت ۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا، هم اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی، همچنان بر سهل انگاری و جدّی نگرفتن هشدار‌ها درباره دورهمی‌های خانوادگی و استفاده نکردن از ماسک به عنوان خطرناکترین عوامل گسترس ویروس کرونا و افزایش فوتی‌های ناشی از آن تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز